stressa? skulle jag aldrig göra

alltså. jag kommer typ dö av en hjärtinfarkt pga av allt JÄVLA stressande.. (tackar vi natta för, mohaha) vaknade typ 12.30 & sen den sekunden har jag varit så jävla streeeessad, för att jag vet att jag inte kommer hinna. men ändå sitter jag här vid datajäveln & tamefan har jag inte duschat. suuuck. tänkte vara duktig att duscha innan jag satte mig här & sen så tänkte jag att fan varför ska jag börja bryta ett mönster? haha.
farsta idag med syster-yster, fika & lite shopping. ikväll är det ju fest. typ 50 pers ringde natta mig nyss & sa kommer. börjar ångra att vi har lovat att städa innan 9 imorn bitti. (nu kom min syster in & sa : skämtar du eller?! du kommer komma försent!!, lillmaaaaamman)

gammaaaaaaal.


juste update från kryssningen HAHAH , en har en bruten arm, en tjej har blivit skallad & hon svarade då med att riva av örhängen & hår, några blev avslängda i åbo.. knullat runt har man gjort också. haha.

19.00 ska jag vara hos natta. fast hon sa SENAST 20.00 & inte en sekund försent. för då släpper hon inte in mig. haha vi ska komma ikapp dom från kryssningen. så vi måste börja snart...... ska dricka sprit ikväll. flera månader sen sist. Helvete säger jag bara. hur kommer detta gå? fast frågan är: hur kommer detta sluta? haha. jag återkommer mina vänner. som vanligt. nääää nu ska jag & natta ut på vidare äventyr!! sitt hemma & ruttna!


/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0