söndag (REDAN?!?!?)

igår drog jag & sandra till michelle. sen kom bini. dorg till treat, drog ¨några shots, (bini) & jag bestämde oss för att dra hem, möjligtvis för att jag var en trött, bakis & hungrig subba. blev mc, sen blev det sitta & vänta på nattbussen i 50 JÄVLA minuter!!!!!!!!!!!!!? i en tunnnnnn kappa & strumpbyxor. så nu vet vi vad som väntar bini.
iaf är dödsförkyld & har ont i halsen & undrar vafan helgen tog vägen?!

jag som skulle plugga i helgen. hahaha ännu en såndär "tanken var god situation", för det gick ju åt helvete. pluggar nu. det går också åt helvete.
var med min kusin i farsta idag. detta gjorde min dag:
kusin (får ett sms av hans kill kompis kim) : "hej hur är läget? <3"
jag: hahahahahahah gör ni hjärtan till varandra?!
kusin: eh aa?
jag: HGAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa. du är fan bög!
kusin: japp & elin tycker det är okej.


kusin & sanera. nyår. <3


hööhööhhöhö. aja återgå till pluggggg. smuttar på en pk (= power king) som pappa köpte hem till migggggg. jag tror jag har feber.

för övrigt. jag tål dig inte för tillfället (?) varför? så fort jag tänker på dig vill jag slita ut dina ögon & tvinga dig att äta upp dom. ( är detta normalt?...)
/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Fullt normalt ;)

2009-02-08 @ 20:12:25
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanerara

jag vet

2009-02-08 @ 20:40:10
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0