saneras tisdag

för tillfället är jag helt heartbroken. fast nja. min objektfixare natta (& josse? ) verkar göra allt i sin makt att fixa detta nu hihoioh. happyface.?! hihihihi. fick studentmössan idag, nu känns det verkligt!!!! iiiiiiiiih. fast jag vill inte sluta.hur ska jag klara mig utan alla dagar utan allt garv som mina klassmates ger mig dagarna i ända? planerade även balen! 20.e maj.. softis..
mer då? jo bet av en av mina naglar,, ska göra om dom imorgon 12.30. för övrigt har jag namnsdag idag (grattis till mig) & fick en gratulation av världens mest otippade person. mohahaha. tvivlade ett tag på min tal förmåga, kom hem & gjorde inte det längre. jävla suckers. det heter ju visst fibrer. det sa min pappa! sen grät jag lite för att mina päron fortsätter casha in MINA pengar, sen förklarade pappa innebörden av "låna" . hiohohioh.

så nu funderar jag om jag inte ska äta lite ben & jerry's till middag. shit får orgasm av den varje gång. for real. & jag behöver typ inte göra ett skit. bara stoppa det i munnen. hihihihihiooohoho mohahaiiaai.


natta & sanera. hihiohoh.



/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0