pass my bedtime

så är det de här med natten. man kan lixom tänka för mycket, det blir lixom bara så. så då tänker jag att om jag skulle ta & berätta för dig. ibland vill jag bara rycka loss dina ögonfransar en efter en, efter der vill jag bara knipsa av dina naglar från nagelbanden. typ. nä. men du gör mig jääävligt irriterad med att typ inte ens finnas hos mig. hmmm

aja, om typ 22 timmar är jag ju ändå full & glad. (& MOSTER om du läser detta, så har jag faktiskt varit jätte duktig & jag är inte full varjde helg längre. ville bara att du skulle veta det , ihihih)natta har kvällsöppet. klart man stödjer bruden när hon vill supa. verkligen om det är 1 dag tidigare än vanligt. mohahah. för övrigt verkar hon ta igen alla gånger hon typ aldrig blev full,typ .. ja ni listar ut resten själv.


 


har jag överträffat mig själv? förresten så kanske detta är en bra sak. hur vet man egentligen?

/ sanera

Kommentarer
Postat av: louise

aw, saknar dig! men vi ses snart! fina naglarna blev honey! <3

2009-02-19 @ 11:13:46
URL: http://lovise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0