LOOV!!!!!!!!!!!!!!!

 mohahah. LOV! blev lov idag. rektorn ställde in våra lektioner hihi. så nu mina vänner. ska jag ställa om dygnet HELT har jag bestämt mig. Varför? för att jag vill, mohaha.
idag är det som sagt ut med natta-patta mfl.
imorgon är det party med bosse & frajda! .. hihioh.
frida lovade precis på msn att jag ska få bli full! :D Vi ska (in princip) supa varje dag. mohaha. det lovade frida nu! hihihi. can't wait. jobbar inte en daaaaaaaaaaaaag!!!!!!!!!! förutom nästa helg! eller det finns massa pass, som jag dock tänker ignorera stenhårt moahahahaha.

näää, dags för duschen.. Btw, AC/ FUCKING DC PÅ SÖNDAG!!!!!!!!! hur kan jag ha glömt? snart metallica ocksååååååååååååååååå.
muuuuuuuuumsi. hiihoho.


/ sanera

Kommentarer
Postat av: bini

din lilla råtta!! snart kommer jag och äter upp dig!!!!!!!!!!!11

2009-02-20 @ 15:26:01
URL: http://operationivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0