dessa tankar

Är det ett skämt?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har feber. & jag svettas som FAN. & plugga det går, pluggar gör jag, MEN finns ingen info. har googlat på allt. men det snackar jag bort sen. det är jag nog ganska bra på. virra bort folk med mina ord. det löser sig. det gör det alltid.

kanske blir en nattlig promenad? med en vän. hihi. måste. hålla.mig. vaken. det går rätt så bra. men mitt huvud börjar bli tungt & tankarna snurrar runt som fan som det brukar göra när man sitter uppe på natten & har för mycket tid att tänka. tanken just nu: jag är för bra för dig. min vän. shit. du är såååå överskattad!
livet är så underbart underligt ibland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 = OFTA!

HIIIIIIIIIIIIIIIOHH.


/ SANERA. i'll be back. soon. hihih.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0