sammanfattning 2009

Sammanfattning år 2009


*. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
blev tillsammans med min man. och med det kan jag nämna mycket ;) bla. utomlands med pappa,syster & mannen. Blev hundägare! eller gjorde & gjorde .. haha. Började & slutade röka! ;) Tog studenten!!

*. Höll du några av dina nyårslöften?
tror inte jag gav några förra året!

*. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nopp!

*. Dog någon som stod dig nära?
nej, som tur är!! men många kändisar dock!

*. Vilka länder besökte du?
bullen (bulgarien) & grekland ;p

*. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
nja, tror inte det. om 2010 fortsätter som 2009 har gjort nu på slutet så skulle jag vara väldigt lycklig. eller jo en sak saknar jag. eller det handlar mer om att en person ska våga ta det "rätta" beslutet. det hoppas jag på 2010.

*. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1/5 - då blev det jag & micke.
6/12 - blev med hund + att jag blev rånad


*. Största misstaget?
att klaga så jävla mycket på mig själv. haha jag vet att det bara jag som mår dåligt. men.kan.inte.sluta. & vara dum ibland. börja röka fyffaaaaaaaan.

*. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, förkyld som satan. åkte säkert på svinis där!

*. Bästa köpet?
eeeeeh, eftersom jag inte köpte vår vovvsing så kan jag nog ej säga det höhö. men julklapparna? alla verkade bli nöjda!

*. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder & sånt som vanligt. sen på min man & de som behövde höhö.

*. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- när jag blev ihop med micke satt jag inte & grina direkt!
- Ozzy (vovven)
- jag tror jag & pappa fick tillbaka en del av den kontakt som jag har saknat i 2 år!

*. Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
GLADARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yä

*. Vad önskar du att du gjort mer?
haha, tränat! (a)

*. Vad önskar du att du gjort mindre?
listan kan göras lång men vafan. varit så jävla tjurig & envis, svalt min stolthet ett par gånger..

*. Hur tillbringade du julen?
först hos mamsen & sen hos farmor med paps och släkten! <3

*. Blev du kär i år?
nu kan jag äntligen svara: JA SOM FAN! :)

*. Hur många one night stands?
0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*. Favoritprogram på TV?
Gossip, seinfeld typ. DH.

*. Bästa boken du läste i år?
"14 år till salu" bäst & bäst, riktig hemsk snarare.

*. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hemma & firade :)

*. Den bästa nya människa du träffade?
Micke :)

*. Någon person som längre inte ingår i ditt liv?
näää. alla som ska ingår!

*. Saknar du något nu som du hade tidigare under 2009?
bättre kontakt med tjejerna i klassen!


* . Vad var din största framgång 2009?
vet ej. jobbade?

*. Vilken del av 2009 var bäst? Första eller andra halvan?'
jag vet ej. båda. mest den andra kanske.

*. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
jag har blivit 1 år äldre & 1 år klokare sen sist jag svarade på den frågan. så med min visdom (haha) så måste jag säga att man kan tro så jävla mycket, men det blir ALDRIG så. det är de som är de härliga med livet; det kan ta dig varsomhelst , eller ingenstans alls. men jag tror väl på mycket resa med mannen.

*. Hur vill du att 2009 ska bli?
ett år fylld med resor. lyckliga minnen & mycket skratt. att alla i min omgivning mår bra & alla lever kvar med mig!

* . Hur tillbringar du nyår?'
hos micke med bini,putte,marie, emmi,dan,katti,krille osv! här på söder!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0