red wine

nyss hemkomna från coop vid zinken. vi handlade bire & kex till det röda vinet som korkas upp nu :) (som han fick av grabbarna att dricka vid ett speciellt tillfälle. han tyckte att det var nu) vi åkte till the old town. gick runt. jävliiiigt kallt var det idag! (börjar tro att vi är vampyrer för vi kommer aldrig ut innan det är svart ute...!) (HAHAH nu tappade han ngt i köket för jävlar vad det lät , hööhö) vi gick in på "min" bh affär. och jag fick pröva en bh som måste vara sänt från ovan. mina vänner - min första vadderade bh sen jag gick i 9an!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den är lila, i spets (som jag älskar) mina tuttar var så fina att jag heeeelt glömde att den kostade 800 :-. men micke tyckte att jag var värd den & det tyckte jag med (vettefan om mitt kontokort gjorde?). och nu är den min. sista som fanns. MÅSTE vara ett tecken. dock har jag 900:- att handla julklappar för. illlla!

efter det så drog vi mot söder & käkade middag på en mysig liten resturang. (varför envisas jag med att skriva resturang när jag vet att man skriver restaurant?) micke åt en söderburgare & jag biff plankstek. muuuma :D och så drack vi röd vin & satt & pratade en massa. bla om nyår. så emmi,bini, katti, marie & alla vad händer på nyår? hehe ;) och nu blir det som sagt bire, vin & film. med min älskade man. & imorn ska jag träffa min älskade katti-patti :D

nu kom micke in & gav mig ett glas vin. läste vad jag har skrivit. han säger: "jag gillar att jag är med :)" jag: men det är klart du är alltid med. jag är ju alltid med dig" han: "ja, jag har en egen huvudroll :)" så gick han med en leende på läpparna. lycka.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: B (ini)

GRATTIS TILL ER my friendz! <3



Ja vad händer på nyår? :D

2009-12-02 @ 03:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0