friday

jobbat. tills 23. jobbar imorn tills 23. jobbar på söndag tills 22. jobbar på måndag tills 22. jobbar tisdag till 17. jobbar onsdag till 17. jobbar torsdag 7.00(?!) tills 15. fredag hundvakt. jobbar lördag & söndag där med. bajsis. haha. men resan känns närmre :D vi har kollat på olika biljetter nu osv. blir nog tvungen att flyga ändå, minst chans för terrorattack & krascher & annat som gör mig LIVRÄDD!!.

imorgon åker mamma & systrar + kenny & hämtar vovven. haha. pratade med min chef i typ 30 min om hundar igår. haha, hitta snällare & pratgladare chef. för övrigt så blir jag med mer pass. om jag ej hittar ett annat jobb. & en sak till, någon sugen på jobb? söker en ny människa (haha eller vad man säger)som förhoppningsvis blir till personal. haha. hör av er till moi isånt fall ;)

meeer då? nja. inte mycket. förutom. bini. du kan väl höra av dig när du ser detta.

meeeeeen. tove åkte ut mot kalle idol? :O illa. ville ha tove & erik i finalen. nu är nog min lilla baby ledsen. & micke med tydligen .. hahahahaha. :D



love you.

åh vilket tråkigt inlägg
:D wiho. jag brukar råka nocka micke med min armbåge när han kittlar mig. har hänt 2 dar i rad nu. hihihi stackarn. men han tänker tydligen inte sluta kittla mig säger han. det blir vi nog allt 2 om. Mohahaha.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Sandra

ge mig jobb älskling!

2009-12-05 @ 13:34:26
URL: http://macens.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

haha ja, har ffs alltid ätit fish sticks vettu :D fast var lite trött på det ett tag eftersom det är en utav de få rätterna min far kan laga.. men nu har jag börjat gilla det igen :D men det ska ju vara findus!!!

2009-12-12 @ 21:14:53
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0