ANNANDAGEN.

80 timmar sen sist. stolt. jag är duktig. så jävla duktig. trodde att det skulle vara svårare än så. men å andra sidan, detta ska hålla hela livet inte bara i några futtiga timmar..  HÖHÖ. bara inte loverboy kommer hem imorn & förstör detta ;p han har inte varit lika duktig som jag hiiiiiiiii.

idag var det skärholmen med mina vänner emelie & katja. slogs med människor. folk är ju fyfan som DJUR. blev ett skärp & en tröja från monki. en julklapp till svärisarna (mickes föräldrar, de svär inte mer en förkortning av svärföräldrar haha.) & en hårfärg/toning som jag nyss har sköljt ur. så nu är man svarthårig igen. WIHO.

nu ska jag läsa på min bok. haha. nörd. sen ska jag nannnnna kudden. jobb imorn juu. sen kommer min man hem! :D

för övrigt så har bini (nästan) alltid rätt. att jag jämt ska envisas med att jämt tro tvärtom. haha. hon sa jämt att jag & lisen kommer bli "bästisar" sen. alltså detta sas för typ ngt år sen. och då hatade jag & lisen varandra. men nu är hon ju en ganska trevlig typ. för det mesta, förutom när du bankar på toadörren när jag tvättar av sminket. morr. världens finaste människor iallafall.


haha jag älskar dig din lilla töntis ;)

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Lisen

älskar dig också muppis!!!

2009-12-26 @ 21:32:56
URL: http://louiseembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0