7 månader

idag har jag & loverboy varit tillsammans i 7 månader :) och jag blev väckt av att jag fick en jättefin rosa ros & vecko revyn :D även frukost på sängen med tända ljus fick jag. sööööööööötnos. väldigt viktigt var det för han att jag var tvungen att veta att igår när vi åkte till mitt jobb såg han rosen & tänkte handla den på morgonen idag när jag låg & sov. höhö. vi ska strax till gamla stan & mysa. äta på någon mysig resturang. :)

i torsdags var jag & micke på new moon :D jävligt bra! innan så var vi på middag hos micke, sen frågade jag om vi skulle på bio. sagt & gjort. dock var det typ 1 & halv timme tills bion skulle börja, så vi satte oss på ett cafe & drack kaffe. & pratade om julklappar & massa annat. höhö. mys.

igår pratade vi om våra framtida tatueringar. han föreslog att vi skulle tatuera oss idag, men om jag inte ens får köpa ett x-box i julklapp till han för att han tycker det är för dyrt... så har vi inte råd med en vacker kroppsmålning tyvärr. jag funderar på ett hjärta eller mickes pussmun på rumpan. alternativt ett M på min högra skinka. ;)

nä, nu ska vi väl dra till old town.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0