26 timmar left

idag har det varit jävliiiiiiiiigt kallt. haha men ändå så var mina fötter fuktiga (?????????!) när jag drog av mig uggsen. av FOTSVETT! kunde inte sluta skratta. så det var ju jävligt bra :)

idag blev det farsta. sen stan. eller. snarare; hem till micke & sen stan. där satte jag vårat förhållande på prov. mohaha. sprang runt som en galning i typ varenda affär medans micke räknade ner minuterna tills vi skulle käka hemma hos han ;p. det gick bra. vi är fortfarande tillsammans & lyckliga. jag sitter här & han ligger i vardagsrummet & kollar tv ;) hahaha.

vi har handlat middagen tills imorn. vi bjuder (eller mickes föräldrar snällisar) på förrätt: toastskagen. varmrätt: hasselbackspotatis & fläskfile & sallad & sånt skit. efterrätt: cheesecake. eller ska försöka på mig de sista ;)
imorn på dagen ska vi vara hundvakt åt ozzy, så vi håller på att "ozzy- säkra" mickes rum!

nyårsafton imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och jag ska fira den med emmi & katti vilket var längeeee sen! & med binisssssssssss som jag aldrig har firat med?!??!??!?!& mariiiiiiiie som jag heller aldrig har firat med!. wiho. nu blir det av!!!


/ sanera

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska ju också vara med!!!! Har du glömt det :'(

2009-12-31 @ 00:14:38
URL: http://lillamary.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack, nu känner jag mig välkommen!! :D haha

hmm, vilka är dessa singelkillar? Ålder? Snygga?

2009-12-31 @ 00:24:51
URL: http://lillamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0