bulgarien fre-fre suckers

leverrrrrr.

fredag åker pappa, jag lisen & micke till bulgarien. nu äter jag popcorn. micke packar sin väska. vi är hemma hos mannen, ja.

vi har klarat 4 månaders krisen, gråt & själ som lämnade kroppen. men vi överlever ju. precis som bini princess. alltid.
har varit vaken sen halv 8. en lättnad iaf. woho. hiihoh. fan vad detta är lame. hhhhhhhhhhhhhhha.


jag älskar min man. mest. av. allt. fast jag är arg på han. ofta.re. typ
han är den goda & jag den onda. redan konstaterat hööööööö

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Katti

Det behövs alltid en god och en ond i varje saga så det är chill Sanera ;)

2009-08-05 @ 23:28:12
URL: http://sweet_dreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0