VÅR!!!!!!!!!!!!!!

blev ingen skiva igår.. tyvärr. kusin hade feber, stackarn gick hem från sin egen skiva :(

skola idag, efter inte många timmars sömn.. <3 kom hem & sov ett tag.. nu blir det jobb. som vanligt är jag otroligt stressad när jag nu kollade klockan. och som vanligt är jag inte ETT dugg redo. sitter i pjamas.. hihihioh. vååååår, äntligen! känns som sommar ju! så här sitter jag & ler för mig själv trots att jag är as sen :) hihihihioh

snart är det äntliiiiiiiiiigen lördag, som jag har längtat! hiihih. (a) sötnosssss.... imorn blir utgång debaser, med frida,josse,bini, elin, kicki & katti (emmi?)& micke & hans vänner.. hihioh.


:)

 

Elin säger (15:56):

haha aaw (helt sjukt att höra sånt från dig men skitgulligt!!)

Sanera; do it säger (16:01):

HAHAHAHAH

jag ska börja hålla käften!


/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0