detaljer

jag lever. och ja ni ska få en uppdatering (era jävlar)

lördag:
jag & sandra drog till rasmus där resten av gänget var.. efter ett tag skulle jag, jonas & micke skjutsa hem sandra & då drog vi in till sandra ett tag. hahaha & dom (läs micke ) var helt fascinerade av elbosses bar. helt seriöst så har nog fortfarande inte återhämtat sig (haha) efter det drog jag , micke & jonas tillbaka till rasmus, kommer in där & där sitter rasmus & spelar gitarr medans oskar sjunger. hahaha. det var så jävla kul & sen började jävla planer att smidas, haha och jag började bli lite rädd när dom började med "ääh sittta i fängelset är inte så farligt, fyfan vad tufft! jag spöar på dig varje dag rasmus så dom inte tror att jag är värsta mesen!"  sen fick jag damp pga av alla jävla pussar & råkade skrika på stackarn... sen blev det taxi hem till mig & han upp 9 & jobba.

söndag:
hemma premiär. jävla helevte förlorade. dampade loss i mc donalds kön på några killar, stackars syster får jämt stå ut med mina utbrott.. dock är hon , då jag helt har ärvt mitt pappas såna där utbrott.. sen blev det hem till vännen & kolla film, "the strangers"  dålig var den ;p somnade.

måndag:
vaknade upp & såg att det var ej sol. vi som skulle till tanto, & efter ett tag fick jag med mig sandra. jag & micke som bara hade några minuter att gå från han till parken kom nästan sist ;D haha.. det var iaf jag, micke, anders, rasmus, mackan & sandra. sen kom även henke & hans flickvän & hennes kompis. sen kom elin & efter ett tag nettan,.  där satt dom & drack öl medans jag upp med spritflaskan, hahaha. rasmus: "alkis sandra!"   så där satt vi på dagen i typ 4 timmar & drack & hade det mys :)  ingen hade käkat ngt på hela dagen. as full blev jag ( & dom andra)  mohaha.  sen blev det piiiiizzza. & sen sitta vid en bänk vid vattnet & nyktra till. sen hem till han & kolla film. somnade innan 1! shit maaan. vaknade typ vid 12. rekord av oss. haha.. sen så drog jag hem & här sitter jag & inser att lovet är tvär slut ..!

imorn blir det nog bio. kenny starfighter.!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0