trötter

tröötttt.. ovanligt? nej. inte många timmars sömn inatt (ska dock strax ta igen det)  var inte lätt att gå upp imorse med ett jävla element liggandes iu sängen, haha. så det var han som gick först. så sa han: gå upp. lägg dig inte igen. gjorde tvärtom & tvär försov mig..
inatt när vi skulle sova så lackade jag lite ( läs otroligt jävla as mycket) på kuddarna så jag slår allt vad jag har på dom en stund tills han säger "aj, det där gjorde ont" & jag fattar inget alls.. då säger han " det hårda du slog på var min arm...." jag " varför sa du inget?!" & as garvar. & garvar & garvar. sådär mycket så emmi jämt måste säga åt mig att komma ihåg att andas , fast inatt fick han säga åt mig.. haha för innan det har jag hållt på att peta ut hans öga med min nagel & innan det råkade jag knäa honom när jag skulle hoppa ur sängen. hahahahahaha, där låg jag & tårana sprutade.. han säger med sin röst " men guuuuummman då" & då garvar jag ännu mer, för jag brukar jämt härma honom när han säger så.. hahahhaaaaahaha. kul var det.



ikväll blir det kenny starfighter & sen tydligen söderhof ett tag. men nu blir det framförallt - soooooooova.
boliboli! HIIIHOHOH.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH DU MÅSTE KOLLA!!!

http://www.youtube.com/watch?v=mvCHJ63ohBc&feature=related

2009-04-15 @ 15:08:05
Postat av: lisen

HAHA DU MÅSTE KOLLA!!

http://www.youtube.com/watch?v=mvCHJ63ohBc&feature=related

dra fram till 4.22 hahahahahah

2009-04-15 @ 15:08:51
Postat av: Gallanbrallan

Haha, boli boli på dig! Tur att du hade någon annan där som sa åt dig att andas, annars hade det gått illa ;)

2009-04-15 @ 17:07:37
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: sanera

HAHAHAHAH NAAAAAAAW! CARMEN!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-16 @ 14:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0