sol

har fått in musik på min nya mp3 nu, yäääj! laddade 10 timmar inatt så nu var den redo hihi!
igår låg vi i sängen läääääääänge, sen blev det lång promenad på långholmen & satt på ett berg så fort solen tittade fram. sen efter ett lååångt tag kom vi överns om att äta köttbullar & makaroner till middag. & var tvunga att handla godis så vi kunde kolla gossip girl 3e gången gilt (hahhaha) då gick det bra. tills vi kom på att äta halva godisen & ge varandra den andra halvan. en persikogodis, var jag helt säker på så jag bet tag.. & då skriker han: aaaj, ta en bit av min läpp gör du det! hööhöhöh..

killarna när v var påväg till bromma. hihihioh. rasmus i mina brillor..hahaha.

sen sov vi efter ha kollat 30e november (alla rassefilmer här du, ..)
'vaknade imorse av ett sms att vi var lediga idag! LYCKA. så idag har vi suttit på hans balkong i solen hela dagen! sen började vi dricka sprit & köra drickspel.. haha. bränt sönder min axel ! :( .. 
sen har jag varit  på promenad med katti :) imorn är det sandra & frida dag , HELA fucking dagen. längtat som in i jävla helvete. blir gamla stan & äta glass & snacka skit & göra vad vi vill för att citera frida :D imorn blir de ju fint väder hihioh, & stackarn ska jobba heela dagen. ( mohaha) liiite synd om han . kanske.

om det är såhär du vill ha det. så kan jag väl inte göra så mycket. faktiskt så är jag trött på att bråka med folk hela tiden (tro det eller ej!!) då jag har accepterat vissa situationer nu. vi har uppenbarligen ett problem. ett som du uppenbraligen inte vill lösa (?). förlåt men jag orkar inte med det här nu. du vet att jag älskar dig & inte vill dig annat än väl, tror du ngt annat så är det tvär fel & det borde du veta. min mage & hjärna går på högvarv varje dag för att det är såhär & jag vill inte ha det så. för övrigt är det du som sysslar med payback eller liknande nu (?) hade jag velat så  hade jag gjort det här  nu. finns otroligt mycket jag kan säga & sen bara säga att jag inte orkar förklara. men jag gör det ej för jag vet att du skulle bli så jävla ledsen.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0