pain

ibland vill jag bara skrika. & gråta. få slut på smärtan. det gör så jävla ont. jag vill ju bara att du ska förstå. att det ska vara som förut. du har alltid lyssnat på mig. nu lyssnar du, men du hör inte. jag säger saker som ingen annan vet & du ger mig inte ens en reaktion. om du ändå visste på riktigt.  om du ändå ville lyssna på riktigt. jag blir så ledsen. jag kan inte sluta tänka på att det kommer aldrig bli som det var. jag vill bara ha tillbaka dig. är det för mycket begärt? det känns som att du inte bryr dig längre. jag har pratat med dig 1000 gånger & du säger att vi ska prata, att allt ska bli bättre. det blir det. i några dagar. sen blir du dig igen. jag vill bara att du ska lyssna & bry dig.. finns ingen annan som förstår mig som du. & du bryr dig inte ens om det längre. det gör att mit hjärta går sönder i 1000 bitar. det gör så jävla ont. när ska du förstå? så ont gör det. ibland orkar jag inte ens tänka framåt. jag vet inte vad jag har gjort för att du ska bli såhär mot mig.  jag saknar riktiga dig. & oss.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0