LOVE

det gör så ont när en man älskar så mycket mår dåligt. när man inte kan göra något. när inte ens de mest värdefulla ord hjälper. då gör det så ont. att veta när personen skrattar & skojar egentligen bara vill ligga ner & dö. det är en fasad. man fyller 19 & så tror alla att man är vuxen & tål sanningen, att nu behöver man minsann inte "finslipa" sanningen. fast det gör så ont att veta hur illa det är . att man låter sig själv må så. jag vill bara göra allt bra. det är bra ett tag, när det är dåligt så är det så jävla dåligt. nerver ending story säger du. men det behöver inte vara så. man kan ändras om man vill. jag kommer hålla din hand för evigt. då du behöver du det som mest. och släppa din hand kommer jag aldrig göra. att veta att du gör allt för att du inte orkar må mer dåligt, . men vilket är bäst, att må dåligt under en tid eller hela tiden då & då?
jag älskar dig. jag vill att du ska skratta för att du tycker livet är bra.

om ändå kramar & tårar hjälpte. men det blir bra. för det måste det ju bli. bara en fråga om när.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0