grattis världens bästa

Grattis till världens bästa & snällaste mormor som blir 74 år idag!!!!!!!!! <3 <3

hann knappt komma hem till han igår kväll innan magvärken satte igång igen. värre än på dagen. låg ner på sängen & skrek att jag skulle , blandat med att jag ville hem & hans svar var bara: nä, jag släpper inte iväg dig nu. trodde helt seriöst att jag skulle spy så han hämtade en spyhink åt mig, då kved jag fram att jag inte kunde spy inför han för då skulle jag dö & då sa han : det rör mig inte ett dugg, jag kan gå ut ur rummet om du vill. så länge du inte spyr på mig bara.
jag: men nu får jag ju panik om jag gör det!
han: men jag menade bara att det kanske inte är så fräscht!


haha den sötaste..!

kvar där blev jag & har aldrig känt mig så ynklig i hela mitt liv. värsta smärtorna i mitt liv. FYFAN. så halv sov medans han låg & skrattade till madagaskar 2 & jag kved fram ett : heheheheheeee.. då & då. tillslut somnade & vaknade 10 & värken hade släppt & jag hade inte spytt!. under dagen höll vi båda på att stoppa fötterna i den jävla spyhinken, hehe... 
 då blev de planer till bromma för att köpa min jävla mp3-jävel. men han överskattade oss, vi hann ej innan jag skulle på teater 16. så det blev en promenad runt söder & satt på en brygga vid vattnet i solen..

teater , peter pan. riktigt bra! sen bjöd jag syster på middag & nu sitter jag här & väntar på att han ska sluta jobba så vi kan ta tåget hem till han.. badat har jag precis gjort också..!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0