dumma förkylning

fööööööööööörkyld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MORRR NÄR GER DEN SIG?! sitter & sjunger till carola nu iaf... ihihioh. "ååååh mickey att du inte fattar vad du får" hahaah. smsandet med mobilen tar väl 100 gånger långsamare men 1000 ggr roligare ;) dock lider min sms tumme :( ..

idag har jag vart i farsta med slemmi, handlade äntligen mina första converse, dock är dom nog förstora kändes det som nu när jag prövade dom :( .. imorn har min kusin skiva, går nog tyvärr inte, vill..... :( ÅH VAD JAG HATAR ATT VARA SJUK! & om jag fortf inte mår bra på lördag så går jag ut ändå :) mohahah. den andra tatueringen skulle ju göras nu om jag var frisk.. får vänta tills i början på maj ...
hostar som en liten skit gör jag också.. uisch blääääääääääääääääääääääääää.!!!!!!!!!!

mamma är som ett barn.
imorse:
mamma: glömde sjukanmäla dig..
jag: mm *vet att hon ljuger & vill somna om!*
mamma: gör du det då?
jag: mmmmmmmm
mamma: sandra sandra SAAAAAAANDRA!
jag: *försöker att inte få mitt morgonhumör att få övertaget*
mamma: men saaaandrrraaaa.
jag: jag sover..
mamma: vad ska vi ha för tatuering då?
jag: hejdååååååååååååååååååååååååååååååååååå

tillslut gick hon då jag slutade svara :)

grey's snart!

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0