behövde bara säga det

jag har tydligen blivit en sån person som jag hatar. jag visste inte det, men nu vet jag. personen som aldrig träffar mig längre, hon vet. varför? nä det orkar man inte säga , men man orkar få mig att må dåligt. man orkar vara den som stöttat hela tiden & sen ba som en käftsmäll bara säger så. jag fattar verkligen inget alls. men aja, vill du ha det såhär så visst. måstebara säga att det är otroligt omoget. väx upp? om du har ett probelm, säg det så vi kan lösa det istället för att du vill vara min "ovän"? haha.. ajaa. men det är väl för att det går bra för dig nu, som du inte behöver det så då kan du bråka med mig lite (?) jag har ingen aning, gissar vilt. det är bara du som tycker att jag har förändrats . du som knappt träffar mig längre. jag behövde bara säga det. hoppas även du växer upp , så jag slipper gå runt & ha ont i magen.


btw, har min mp3! blev en jääävla tur till bromma med micke & rasmus ! mer om det sen neeeerds. nu ska jag hem till en vän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
derbyt , 3-1. mohaha. lycka. trots att man fick ett jävla sms 2 min innan matchstart.
/ sanera

Kommentarer
Postat av: MPO

Jag går förbi tatueraren/percaren i morgon och bokar tid ;P

2009-04-23 @ 19:00:33
URL: http://maoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0