äntligen fredag

min mage - aj. aj. aj. aj.

igår blev det greys. & sitta & kolla ut över vattnet vid hans lägenhet så finns det en bänk med utsikt över hela stockholm. fint på kvällen. där satt jag & han låg i mitt knä & jag delade med mig av mina hotellkunskaper & mina spökupplevelser. han skrattade & jag blev arg. sen så öppnades dörren av sig själv & då trodde han på mig. lite.

imorse kom jag knappt upp. så han fick dra upp mig & ta bort täcket.. tvingade iväg mig till skolan medans han fick ligga kvar.. elaking...! mohahaha.

för övrigt , fint väder idag. en typisk sådan dag (läs alla dagar) som jag njuter av att allt går åt helvete för alla runt omkring mig :) härlig känsla det där. mohahahahah. nä, men det känns ju faktiskt lite bättre då. eller mycket? haha, ibland låter jag mer elak än vad jag faktiskt är. man är ju inte mer än människa, eller?

hihihioh kalle anka?

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0