MIN FREDAG

vilken dag. vilken JÄVLA dag. jakten på skorna fortsatte idag med papsen. han hade egentligen ingen lust att åka in till stan, men lovade att han skulle vara hemma innan 17.00, shit vad fel jag hade. åkte in med 14.48 tåget, kom hem med 20.27 tåget. FYFAn. stackars pappa. runt på FEM stadium & intersport & andra affärer. dom säger att skorna finns i solna, så vi drar motvilligt dit. fanns dom där? nej det är ju fyfan RÅTTOR som jobbar där.. pappa får bita sig i läppen hårt när ena killen kommer ner & frågar om det var ngt problem ? hahahahaha. då tänkte "men din jävla JUDE är du dum i huvudet på rikitgt?.. aja , killen får skylla sig själv att han ställde frågan". pappa sa sen att han bet sig i läppen för att inte göra ngt han inte ville. hmmm, från solna till TÄBY. in i täby, där fanns dom inte & pappa säger på skämt "finns det en till stadium här eller?" och det gjorde det. så nu har jag mina skor, hoppas fan dom var värd alla jävla möda. haha och nike skor är tydligen små i strl & jag har 36.5.. hahahaha. tack så mycket pappa. älskar dig.

kom hem från sandra nyss..! den bruden, den bruden. min vita helg började idag. slutar även där. haha jag klarar fredagen, sen kommer hon med "fest imorgon!" vad ska man göra? ställa upp för laget ;) blir fest imorgon alltså, fast jag är döööö sjuk typ.


hahahahaha jag & sandra kan inte sluta skratta. kolla skorna...


bilden på skorna som jag lovade louise.


kollade sandras skolkatalog... HAHAH hennes cola sprutade när jag visade denna kille ;) hon berättade att hon är lite avundsjuk på honom för alla idrottskillar sitter tydligen med honom.. IDTROTTSKILLAR. HAHAHAHA.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Sandra

han lyckas fan haffa bättre än mig?! :o

2008-09-27 @ 00:08:26
URL: http://macens.blogg.se/
Postat av: Louise

pretttyyyy

2008-09-27 @ 12:04:23
URL: http://lovise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0