sandrornas lördag

slitet. huvudvärk.
 "vad vill du se sandra (igår på tåget, hon pratade om bio har jag för mig) ?"
- "dimman!"

och en dimma blev det. vilken JÄVLA dimma. & sandra. den bruden. fyfan vad kul man har med henne, skratt från början tillslut. supa ihop det kan vi. ohja, vilket jävla team. stackarn börjar jobba snart. Taggade till på den döda bussen med rixfm party?! hahaha , sedan blev det stockholms enda dans golv, förfest med dj mario! ;) hahaha. Dansade sandra med löven? japp det gjorde hon & trodde hon var roger pontare. hahahaha.
jag: svep inte! vi går på toan när vi har druckit upp det här glaset.!
sandra: okej.. kolla *pekar åt andra hållet* dum som jag är kollar jag.
tittar tillbaka på sandra & hennes nu tomma glas. hon flinar as nöjt. hahaha. illa.


sen kom martin & max. vi fick höra massa om att vi spydde 23.40 men det har völ aldrig hänt ;)? tur för oss så hade martin bilen, så det blev en tripp till mc & sen hem till martin & kolla film. alla somnade typ. hahaha. hemma vid halv fem typ. hahaha tur att vipen kan hanterna en mobil ;p kul igår! slitet idag..!

nä nu ska jag joina pappa & käka frulle..

/ sanera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0