steinhof's kvinnorna

mamsen & systrarna har det bra.

Mellansyster lär ju få orgasm imorgon. starbucks. det enda jag behöver säga typ. så fattar hon & jag. hon kommer väl dricka så mycket att det sprutar både genom öron & näsa. och en orgasm på det såklart.

Lill-lillasyster lär ju få (får man säga orgasm om hon ska fylla 6?) aa ni fattar. hon ska till leksaksaffären imorgon, då hon tydligen spelade alla ett litet spratt.

Mamsen fick nog sin O idag, handlade skor. Och så är hon ju med sin syster. jag menar 2 av dom ? haha, det ska ni se! brukar sluta med att min moster skriker "KLITORIS" med tysk brytning på stan & vill döpa ett barn till det.. jag & mina systrar brås nog en hel del på dom.
mamma sa i söndags: vi Steinhof kvinnor är nog ganska starka tror jag. eller korkade.
jag: korkade! det tror jag.
mamma: nej, starka. vi klarar av karlarna.
starka är dom , som fan. att dom orkar. loooove uuuuuu.



<3 (hittade ingen på alla 4, lisen sexy)

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0