söndag

dagen jag typ hatar.(inte mer än måndagar kanske?) man är ledig men man kan inte festa. allt är så dystert en söndag. denna söndag ska jag använda till att plugga med schabinastureplans mest eftertraktade cafe, yeah you heard me; PLUGGA. duktiga va? om hon kan vakna! lagom tid står det ju i din kalender, honeychild!!

Igår blev det lite vin med min tvillingsjäl, slemmi. båda var så JÄVLA slitna sen fredagen, så det blev tidigt i säng, fast vi hade hittat fest & allt, detta uppskattades INTE av en person. haha.
tvillingsjälen & jag har ett litet problem, eller jag har väl egentligen 2.. ahaha japp självklart är det killar. eller egentligen inget problem. det bara är. hmmm..  


vart tog sommaren vägen? har det ens varit någon i år? mitt fiiiiina landställe.

schtek on söndagspeople.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Gallanbrallan

Hahaha, naaaw sexy :D ja vi var lite tröttis allt!

2008-09-08 @ 13:34:09
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0