peace is free

så nu har jag sagt bye bye till mamsen & systrarna. dom har LOVAT att senast 10.00 imorgon att höra av sig.
dom ska sova i skift nu, planet går 6.40 & min mamma är inte den morgonpiggaste. så nu kollar hon skräckfilm medans lisen sover & sen väcker hon lisen & då ska lisen läsa eller så & mamma sova. hahaha. dom har laddat med red bull.

jag dricker te med 100 kg honug & biremacka. har ont i halsen :(..


" jag vet vad jag ska vara på halloween!, jude.. eller muslim!!"


-pappa : sandra är du en liten sån där ekorre?.. som stuvar in saker ibland, som kan vara bra och ha?

då jag har precis halvt skyllt på han att mitt örngott är borta, men hittar det i min soffa bland alla mina saker.. mohaha. japp en ekorre.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: bini

hahaha neee vad söööt .. liiten ekorree


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0