mystiskt..?

jag har ett mystiskt märke på min tutte. från i fredags. sugmärke. men från vem? eller snarare när skedde detta? hahaha............................. skoja. jag kanske har ett. kanske inte. you'll never know. önskade att jag bara visste lite mer om i fredags känner jag nu. eller snarare minns.

godnatt. ska drömma om (emmi vet vem) . han. och (emmi vet vad) .

förra helgen bad slemmi mig hämta lite ketchup på BK. full som jag var så hämtade jag NÅGRA. har för mig att hon bablade om att hon skämdes när jag misslyckades med att träffa "burken" & kastade allt på golvet.. eh bjuder på den.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: MPO

Jaa har lagt till dej :P

2008-09-08 @ 11:13:31
Postat av: Gallanbrallan

Hahaha, jävla massa ketchup blev det, men fan knappt en som träffade den där lilla burken som det SKA ligga i ;)

2008-09-08 @ 13:34:35
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0