love u love u love u

hade fel. man kunde komma längre ner än på botten. skulle förklara. och som alltid fick du 1. det till att handla om något helt annat. 2. få mig att känna att det var mitt fel. 3. svarade inte på varför du säger så som du gör (antagligen för att du menar det. & mitt hjärta krossades.) 4. fick mig att känna mig ännu mera värdelös än vad jag redan gjorde. 5. lämnade mitt rum & var arg på mig.

& nu försöker du prata med mig. men jag vill ju bara säga hur jag känner. allt är mitt fel. förlåt. men allt jag ville var att det skulle vara som då. arr du älskade mig. på riktigt. om du verkligen vill så flyttar jag. varför ska jag förstöra ditt liv ännu mer?. lyckas så bra med att förstöra mitt eget. jag älskar dig jag älskar dig. så att det gör ont. just nu gör det ont. hål i hjärtat. rädda mig.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0