lööördaaaaaag

ny dag ny fest. mohahah.
imorse mådde jag piiiiiiiiiiiiiiiiisssssss!. feber typ. svettades som en h*ra.

nu sitter jag hos sandra (som vanligt inte är klar) men nu ska vi iaf börja om igen.! starkt jobbat av mig & sandra eftersom hon ska jobba imorgon 11.00 MOHAHAHA ;D

Underskatta aldrig en lillasyster på 5 snart 6, på rikigt alltså. hon och jag har sminkat oss tillsammans idag & dansat till radio 107.5 & hon prövade även mina smycken. tillsslut sa hon såhär:
nä, sandra jag orkar inte mer. det är för varmt, nu vill jag vara mig själv igen. går och leker med kassan.
HAHAHAHHAAH. jag ba eeeeeeeeh?

Och innan frågade hon om hon fick följa med mig till sandra. det lät såhär:
anna- men hur gammal måste man vara då?
jag- inte ens lisen får följa med ..!
anna- va ?! :O MEN JAG KAN INTE VÄNTA SÅÅÅ LÄNGE. småbarn borde få följa med!!!
sandra- hehe mm..
anna- ska ni äta godis?
sandra- eh aa..
anna- amen shit!!!!!!!!!!!!!!!!!! då får du inte smaka av mig.
 
 
hahahahaha söta unge ;D .

nä nu ska vi bli fulla .
p.s natten inatt var intressant ;) haha. mer om det SEN .!

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0