i ett försök att få dig att förstå

tvillingsjäl.
egentligen inte
. du kanske bara inte orkar eller så. men jag orkar inte låtsas längre, med dig, för att jag har alltid kunna berätta allt för dig. så med dig är det riktigt svårt att låtsas. och det orkar jag inte. tiderna förändras och det har jag verkligen märkt nu. jag märker också att du tar avstånd, helt okej klandrar dig inte. vi kanske kan börja ses igen när allt blir bättre. för det enda jag behöver nu är ditt stöd ovasett om du är stark eller inte.men.  känns inte äkta när du håller tillbaka. men det gör inget, har ju andra. men nu vet du. hoppas du förstår. älskar dig ändå, alla orkar inte alltid heller. det vet jag ju. blev bara lite extra jobbigt nu. och förlåt.

var inte meningen att få dig att känna något speciellt nu. ville bara förklara. vill verkligen inte att du känner dig tvingad eller så till något nu.. somliga förstår andra inte. somliga kan hjälpa andra inte, somliga orkar andra inte.

/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0