FREDAG = PARTY ON

är egentligen sjuk. så jävla sjuk. vaknade av att jag frös & en svettades hela natten & vaknade 2 timmar innan jag behövde gå upp. MEN. det ignorerar jag tills på söndag. kan ju inte missa en helg lixom. lever ju för helgen, och jag är inte den som är den, eller hur bini? Har redan proppat i mig lite av min vän alvedon., ska ta några till snart.

Jag vill inte ligga hema en fredag (igen, för egentligen har jag ju ett liv hahaha) därför utsätter jag min kropp för detta,. och imorgon har ju mickis sin 18 års fest, & jag menar man kan ju inte hoppa över den bara för att man är sjuk? inte snällt ju..

Ikväll :
krogen med elin & bini :) ska hem till bini och förkröka nu..!
Imorgon:
mickis 18års fest..!
söndag:
förmodligen döööd. då kan ni få tycka synd om mig..

som sagt: Sjuk är man på söndagar.

bye era nerds
som sitter hemma & läser detta nu, när jag snart börjar på vårt vin med smultronsmak!



/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0