!!!!!

helgen började som att bli en vit helg. slutade helt åt det andra hållet.. i fredags var jag & mamma hos mormor och kollade film, "underbara älskade" en av mina favoriter.. hiih. blev lite jobbigt när ALLA smsade sönder filmen, så jag satte på ljudlöst.. det ¨var tydligen inte likt mig att sitta hemma en fredagskväll, blev mutad för att följa med på krogen, men jag stannade hemma.

tidigare på kvällen får jag ett sms av bini, :" hihi kolla i din brevlåda sanera! " mamma tvingar ut mig, så ut går jag & i brevlådan ligger en såndär "plast boll" med ett hello kitty mobil smycke!.... sötnosar <3 <3

igår blev det fest. fast dock in i det sista trodde jag att jag skulle vara hemma. men sen ångrade jag mig, kände att lite fest måste man ju ändå få? jag menar alla ni som satt hemma i helgen båda dagarna kan ju inte säga att det var kul , eller att ni behövde det. bullshit ;)

idag hjälper jag mamma att måla om vår hall.. det märks att hon är tysk.. lite av en diktator är hon allt..!
och våra utbrott får vi ju också. aldrig hört min mamma säga "fitta" så många ggr. ska påpekas att anna-panna icke är hemma!


nä byyyyyyyyyyyyyyyyyyyye. nu ska jag vidare till min mamski igen.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, vilken trevlig present du fick i brevlådan! ^^

2008-09-14 @ 17:42:20
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0