.

allt är åt helvete, som vanligt. självklart. varför trodde jag att det skulle ha gått över? så jävla dum. det tror jag alltid. det är bara skratta åt mig hur patetisk jag kan vara om jag tror så. när fan ska jag inse? nu har jag iallafall erkänt. allt är åt helvete. nudå? ni sa att jag var tvungen att erkänna, men det känns inte bättre. jag vill bara springa härifrån, jag vill bara skrika, jag vill bara få någon att förstå. men det kommer aldrig att gå.

det här har gått för lång. för långt, för jävla långt. är så långt nere man kan vara. jag är på botten . och inte fan kommer jag komma härifrån. gett upp. det är vad jag har gjort nu. skulle ha gjort det för 1 år sen, för det har inte blivit bättre. och jag hittade boken. boken om en tid. om den tiden. fan skulle aldrig ha öppnat den. hur kan en annan människa få en att må så dåligt. fan fan fan. jag kastade boken så långt i från mig. men nu ska jag läsa den. för jag är på botten och längre ner än så kommer man inte, så egentligen kan inget längre skada. om man ska se det positiva i allt som en säger. finns inget positivt i min värld längre.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Lisen

inte ens jag?

2008-09-09 @ 17:29:55
URL: http://liiiseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0