duktiga flickor

idag har jag & bini pluggat. & vet ni vem som kom till espresso house sen då? jo Daniel breitholtz, om ni minns honom. var med i idoljuryn.. Jag vet inte men kändisar & plugg? har inte berättat om i torsdags då vi också pluggade, fast på espresso house på stureplan. & gissa vem vi typ går in i? jo , självaste Zlatan. shit vilken näsa! & vad lång han var..  då lät det såhär:
- bini, det var Zlatan..! eller du kanske inte vet vem det är.. han är en kä..
- men sanera! jag vet vem det är! jag vet till och med vem Robert cavalli är! HAHAHAHA oj det är ju en designer!..
- HAHAHAHAHHA.. eh bini..
- jag menade honom.. du vet som alla tycker är snygga.. han på R typ..
- aha inte ronaldinho alltså.. Nä nu vet jag! cristiano ronaldo?!
- japp, jag vet vem det är ..! *stolt*

hahahaha.. en rolig torsdag. min vän är så söt. idag:


                                                    
bilderna har jag snott från bini.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: bini

TJUV!!!!!!!!!

2008-09-08 @ 00:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0