bra förebild

ehm. nyss:

pappa: ditt lilla judeoffer.
jag: du får inte säga så.
pappa: varför inte?
jag: du är vuxen!
pappa: det är ju du med!
jag: nej, det är jag inte!
pappa: jo, om du går ut och skriker: "död åt folket, hitler är min älskling!" så åker du in lika mycket som jags kulle göra.!
jag - asgarvar.. vilken jävla gemförelse...
 
det är tur att han föregår med gott exempel. men jag & sandra kom i lördags på vems fel det här med "jude" var från början.. Emil's! visst, Sandra? ;) .. mohaha.


/ sanera

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLT är Emils fel, Sandra! ;)

2008-09-24 @ 21:04:23
Postat av: Sandra

ALLT är Emils fel, Sandra! ;)

2008-09-24 @ 21:08:12
URL: http://macens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0