2 personer, 1 tanke

jag & bini kopierade våra händer idag.. hela tiden gjorde vi fuck you fingret. sen så gör vi ett till, så tror båda "nu gör hon "fuck you", medans jag gör peace.. hihi"
när pappret kom ut:


två personer, en tanke.

du kommer aldrig kunna ersätta någon annan, någon annan kommer aldrig kunna ersätta dig. du hjälper mig alltid. du är bäst, för mig. du får mig alltid att skratta. och framför allt: du säger att min mat är god! hahaha ;) sexyyY! love uuu.

gissa vad det står bak på VÅRA studentmössor, som vi fixade idag?
- sexy , i guldiga strass bokstäver. såklart ;)

Kommentarer
Postat av: louise

akej, får sluta tänka på det då. thanks hun!

2008-09-25 @ 10:57:17
URL: http://lovise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0