slut som artist (som mamma säger)

Är så jävla slut. upp 8. jobba. 14,30 - praktik. fick sluta 2 timmar tidigare så jag kom nyss hem. ska sova, sen upp 7 imorgon & kirra pass med mamsen , sen kanske jobbam sen praktik 14,30-22. fredag, my's avskedningsmiddag.

Pratade i telen med slemmi idag
när jag jobbade, då gick det as snabbt & jag hann klart alla listor (as duktig!!) vi hann bestämma saker & ting. haha
jag: åh . hur ska jag packa till schweiz? jag vet inte hur man gör!!
emmi: nä jag vet..
jag: vadå? att jag inte vet hur man packar?
emmi: MMM!. såhär kommer det bli när vi flyttar till norge : "nej man sanera.. vänta lite.. *telesamtal* - hejsan! skulle behöva 3 flyttbilar till norge nu!, "
jag: hahahahaha. du får packa åt mig då.
emmi: ja, jag får väl det.


aa, vi kanske glömde säga det men vi ska flytta till norge. typ. & ligga med rika gubbar för massa pengar. det sista var väl kanske inte riktigt sant, det ska vara snygga killar . mohahaha. nä, nu är det koffient i min kropp som pratar igen. alltså jag kommer vara slutbränd på söndag. inte bra för ska ju jobba måndag. höhöhöhöhöhöhöhkfdhgjkfhgkfhgjf. trött. som en. kaktus. jag har så ont i min murra att jag vill utföra en operation på mig själv, tänker dock avstå för mit eget bästa.

p.s jag har så ont i HELA min kropp också. D.S + ett till p.s. det enda jag gör hemma är att sova. & kissa. och dricka för att få ut bakterierna i murran. jag äter inte ens hemma. haja läget era kaktusar (läs: jude) D.S



pimpa i norGe? ;D


/ en väldigt jävla trött sanera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohyeah sexy!! / gallanbrallan ;)

2008-10-22 @ 22:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0