sanera & papsen på äventyr

FAAAAAAAN
. skrev precis ett helt inlägg som försvann! :@ börjar väl om då..
jag & sis har bakat scones nyss,  DH nu!!!!!

pappa & jag åkte in till Bajen butiken, fixade present till lillkusinen :) mohaha. bus. kom precis in från ett bus. eller allstå mohaha. det var en "äldre herre" & "liten tjej" som satte upp klistermärken ang derbyt, bajen-dif. mohaha. runt om söder ;D .. "här , fort fort!!" hahaha....

och nu gick jag & papsen gick till tvättstugan för att fixa tid. eller pappa sa såhär: sötnos, ska vi ut på bus? eller sa han ;)? you'll never know. vi skulle aldrig sätta upp klistermärken på tvättstugan, busshålls platsen eller på bussen! MOHAHAHAHAHAHAHA .men vad gör man inte för sitt lag ;)? fråga dom höhö.





  
fikade gjorde jag & papsen tidigare idag också..!




/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0