HÄLSNINGAR FRAN SCHWEIZ

kom hit igar! kom upp i tid, & sa. dock fick jag sa ont i mina öron & douglas fick migrän :( .. men men ..
idag har vi ätit schnitzel i österrike (skojar inte hur stor den var, kunde knappt fa i mig halva) sedan paväg hem stannade vi i en mataffär & dom har alkoholen här i mataffären, sa jag & kusin var ju inte sena att fa med oss en flaska sprit (kostade bara 50 kr för  1 liter?!) sedan släppte moster av oss här i buchs (byn dom bor i) & sa shoppade vi lite, jag handlade ett par stövlar & en kofta med pals pa :) .. sedan mötte moster upp oss pa en pub , sa tog vi nüagra öl :)

imorgon ska vi pa halloween party & sedan ska jag & douglas i österrike med nagra, 1 som pratar svenska dom andra pratar engelska ;D .. det ska bli kul..!!! innan det ska vi till st gallen & shoppa & hämta lill kusinen :)
allmänt sa är det mysigt här med alla berg runt omkring & umgas med kusinerna & moster!  (blir galen pa det här tangentbordet, icke som hemma ;D fniss)

sa nu fick bini sitt lilla efterlängtade inlägg (men din lilla .... du har ju lösen pa din blogg :o?!?!?!?) miss u 2 sexyyyy. and love uuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!


/ sanera


Kommentarer
Postat av: BINI THA GIRL!!!!!!!!!1

neeeee vad glad jag blev!!

jag saknar dig.. :(

MEN HA DET BÄST HONEYCHILD!!!!!!!!!!!!!!

men kom hem nu!!!! ahha :D

Postat av: Gallanbrallan

Ni verkar ha det bra iaf, sexy! :D Shoppa mycket nu ;) See you when you get home! Ta det lugnt med drickat, hahaha ;) hihi bus!!! Hälsa douglas! Puss älskling <3

2008-10-30 @ 14:35:51
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: BINI THA GIRL!!!!!!!!!1

men kom hem DAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

min kära vännis!

Postat av: biniiiiiiiiiiiii

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0