framtiden säkrad

pappa: vad vill du bli när du blir stor då?
jag: björn's fru!
pappa: * lång suck* jo,. jag vet det. men jag känner ju min dotter. efter 1-2 år kommer du tröttna som fotbolls fru, när björn verklígen blir en bra spelare & så.. då kanske du tröttnar på att ha din lilla boutiqe..
jag: ja.. då får jag väl skaffa mig en älskare!
pappa: jaha, vem då?
jag: hm.. vem tycker jag är snyggast efter björn *tänker lääänge* nu vet jag! Albin Ekdahl!
pappa: *suck igen* tycker du han är snygg? det går ju bra för han..
jag: ja! vill ju inte vara otrogen mot björn , skulle inte kännas rätt.. jag gifter mig med albin, björn är min älskare, tar pengarna, & sen lever jag & björn lyckliga i alla våra dar!!!!!!!!!!!!!
Pappa: ja du..! det blir nog bra!
jag: aah.. så .. vad vill du bli när du blir stor då?



min man, världens snyggaste.

albin, så jävla snygg, så jävla tät.

ehm. bara jag som ser likheterna? *-)


nu har jag & pappa pratat lite om framtiden. skönt. nu känns den säkrad. hahaha. gooodie.

/ sanera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0