BYE SWEDEN.

lördagen var mys med min bini.! vin. 2 vänner, en busshållsplats, framtiden.  & så ramlade hon såklart. fniss.

vännen.


ag packat klart. ni ska se den packningen. hahaha.. ska upp 3 inatt. är SÅ förkyld & AS ont ihalsen. Illa. planet går 06.40. hemma nästa tisdag. det ska bli kul.

jag: vad ska du åka i?
kusin: typ. jeans & tjocktröja.. dudå?
jag: funderar på mjukisdress..
kusin: jag med! vi tar det då, om du tar det?
jag: hahah. så gör vi,

alla är så oroliga att jag inte kommer upp, så bäst att lägga mig nu, är helt slut. trots att jag är borta i en vecka så är det många man kommer sakna. vi ska ävn undersöka schweiz krogar ;) moster har "hookat" oss med en amerikans tjej som ska vi oss. Är helt flygrädd. tänk om det störtar? okej. nu blev jag ännu räddare. intalade mig tidigare idag att det ska gå bra. nä nu ska jag oroa mig för packningen ist. typ 34 samma plagg (a). slemmi. du ska min resväska.eller nä. mohahaha. Bye bye. ses om 1 vecka.




/ sanera


Kommentarer
Postat av: gallanbrallan

hahaha, det låter great sexy ;) see you in one week ;) i love you too <3

2008-10-27 @ 23:01:34
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/
Postat av: GOSSIP GIRL

HA ROLIGAST!! Så som bara DU kan! höhö!! Checka in om det finns snygga killar där, SÅ DRAR VI DIT någon gång!! XOXO GOSSIP GIRL

Postat av: bini

men åh.. miss youuuuuu

2008-10-28 @ 19:36:34
Postat av: Loo - Veckansblogg?

godnatt! sov så gott :D

2008-10-29 @ 00:06:59
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: BINI THA GIRL!!!!!!!!!1

saknar dig idag också hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0