1 på miljonen

det är väl själva fan
. mohaha. det är ju bara jag som lyckas med det ingen annan lyckas med, eller saker man inte ens ska kunna lyckas med. haha. objekt. ja.. jag har ju ett nytt nu. haha, letar efter ett till slemmi också, men ja det går väl sådär alltså.. men nu sa hon ngt smart på sms:
"haha det räcker väl med att jag måste tänka ut planer åt dig och ditt objekt, om jag har ett så blir det ju lite mycket."

hahahaha. det är sant. för det löser sig. eller planerna alltså, ni kan inte förstå hur mycket jag längtar till nästa helg. även fast jag mår som jag mår & har rödvins fläckar på min tröja. så helg nu. mohaha. dock vet jag inte hur jag ser det här med min resväg till praktiken nu.. hmmmmm. inget objekt åt slemmi alltså? men hon erkände att nog förgyller mina objekt både henne & mina vardagar. mest tjat. från mig. men vafan. det är ju 1 på miljonen att just juden blev mitt objekt. mohahahahahah, otippat. eller kanske inte? haha. gick på perrongen några minuter efter 6 en fredags morgon.. ja du..... hahahahha. skrattar åt mig själv. är trött. klockan är 18 & det känns som 20. sovit kanske 3 timmar. fast det var ju inte jag som vaknade upp i en fåtölj imorse.. fuck yeah.

nä nu ska jag fortsätta ligga i sängen & smsterra slemmi & mina (läs hennes) planer.




/ sanera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0