vila nu i frid <3

minnes gudstjänsten gick bra. jobbigt. så jävla jobbigt. känns inte okej. fick så ont i hjärtat av att se kenny gråta :( .. och min lilla anna panna förstår ju inte riktigt.. det var en fin minnescermoni ialla fall, självklart var rosorna på hans kista djurgårdens färger, det fick mig att le & sedan gråta igen.. när vi åkte hem var globen i djurgårdens färger, i vanliga fall hade jag lagt en kommentar men idag var det så vackert & för mig var det som ett tecken. att även han har det bra där uppe. fast jag kan inte förstå att han är död. kändes så konstigt att vara hemma hos honom utan han där..

det har varit en lång och återigen en känslomässig dag. , beror på många anledningar. jag vill bara lägga mig ner och gråta och skrika.
imorgon skulle jag gå på praktiken men det blir nog ingen för mig..

bini säger:

ibland behöver man göra annat som får en att må bra för en liiten liten stund..


 

ni säger:

Like soldiers

March on

If we can make it through the night will see the sun

March on, march on

Even when there's no one there for you march on

Even when the days are long for you march on

Like soldiers

March on

bini säger:

you and me


yes. you and me. forever. and forever and forever.

 


<3

/ sanera

Kommentarer
Postat av: bini

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0