VI HAR DET BRA HÄR I SCHWEIZ

i torsdags var vi ju som sagt ute pa krogen i österrike, niiiice. prata engelska hela natten laaaang. bli full, som vanligt hahahaha. nääää. men . det var mycket bättre utgang där än i sweden, drinkarna var as starka, killar i bara jeans & kalsonger & inga utläningar far komma in, haha. inte smyg rassar utan öppna rassar. me like ;p. bilder senare ;) som sagt as nice med utgang där, dock lite orolig pa hemvägen att man skulle spy i range rovern, haha. men kusin hann ut ;D  idag har vi kollat loris spela fotboll & har nyss bowlat, kom sist men det brjade faktiskt förvanat bra .. ;D . snart ska jag, moster & douglas ut.

igar var man ganska bakiiiiis. men det blev en liten vandring i bergen, mosters runda, pa ca 1 timme eller njaa meeeera. suuuuuuuper mys här hos kusinerna, vill INTE hem. !!!!!!!!!!!!!! (ni som skickar sms, förlat att jag inte svarar men det är as dyrt, sa det är inte bara er jag dissar) nu ska min douglas ringa elin, (hans giiiirlfriend, sa jag maste springa & tjuvlyssna ;D )
vi har det väldigt bra här, ingen hemlängtan alls. nice med alla berg runt omkring & all natur. nääää ska dricka lite SVENSK cider som moster har köpt pü ikea ;) världens bästa & finaste moster. har även slagits lite med loris ocksa, fuskarn hämtar handduk & grejer. mohahaha.

kennys pappa henry har dött, sa det var lite jobbigt.. :( han var som min farfar & vi träffade honom oftare än min farmor typ. sa det kommer bli lite hart att komma hem , där alla är sa ledsna :( ...

hoppas ni har det bra & saknar mig. ;)  12.30 landar planet pa tisdag. vill inte.....!

ÄNDRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nu ska min kusin 14 loris förska komma med in pa krogen ;D fortsättning följer!!!!!

/ sanera


Kommentarer
Postat av: biniiiiiiiiiiiii

<3

Postat av: Lisen

HAHAHAHAHAHAH!!! miss you<33

2008-11-02 @ 14:54:25
URL: http://liiiseen.blogg.se/
Postat av: Gallanbrallan

sexyyy! i miss you <3 :D vi hörs nog på tisdag då ;) pusselipuss!

2008-11-02 @ 21:11:13
URL: http://gallanbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0