SHE KNOWS ME! and i fucking love it

bini säger:

jag är snabb.. you know that!!

men börja sminka dig..!! segis

bini säger:

PUSS

Sanera; Brittan & kapten ut på nya äventyr ikväll.! säger:

hihi


hehe.. segis var rätt. sitter här i underkläder & är inte klar på många vägar ändå så är det JAG som stressar bini som säkert är här inom 1 timme & då har jag nog fortf inte rört mig ur fläcken..

Igår var det lungt, hemma & kolla film med Denize. Lungt är allt annat vad det ska bli ikväll.. BRITTAN & KAPTEN. på nya äventyr. och våran bästis spritflarran. nu kör VI! jag & världens bästa. in i dimman. u and me. love love love.u u u.!


hej du vackra.

/ sanera


Kommentarer
Postat av: biniiiiiiiiiiiii okiiiiiiiii?

SÖTA VACKRA SEXIGA DU!!!!!!!!

Postat av: sanera

duuuuuuuuuuuuu

2008-11-15 @ 19:33:02
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0