NOOOOOOOO!

tänk om allt går som hon vill då? tänk om bini lämnar mig om ca 1 vecka? lämnar landet för fucking london? tänk om om vill ha henne som au pair då? vafan gör jag då?! min bästa vän. som vet allt om mig, som jag berättar allt det viktiga för.. vem ska jag då berätta allt för`? fan tänk om hon inte kommer på min student.. tänk om hon glömmer... men tänk om. HON LÄMNAR MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( jag dör... fan. funderar på att ringa ett anonymt samtal & säga en del dumma saker om henne? mohahah. hon kan ju faktiskt inte ett skit om barn.

hoppas du får AS BOOORING DÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


världens bästa vän. don't leave me.

kan försöka överleva skolan utan dig.. men det blir lixom svårt. måsta du då lämna landet?! mooorrr!

/ sanera

Kommentarer
Postat av: bini

men snygg bild på mig

NOOOOOOOOOOOOOOOOT

2008-11-29 @ 16:18:49
Postat av: sanera

käften du lämnar mig!!

2008-11-29 @ 17:18:14
URL: http://swandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0