KUSINERNA I SCHWEIZ

Nu har jag precis sagt hejda till Lorizo.. Kommer inte träffa honom mer innan vi aker hem för han bor ju hos en familj för att komma närmare skolan pa vardagarna .. han har blivit en stor kille :)

För ett tag sen kom vi hem fran österrike, har varit där & käkat kina mat, maten kom rullandes pa band, sa tog man vad man ville ha. kul tyckte jag ;D ...
idag har vi även vart i bergen, & gatt.. myyys.

igar var ju som sagt vi ute, min kusin kom in (!!) 16 ars gräns, men sedan skjutsade vi hem honom & vi fortsatte. & fortsatte. jag dansade pa det tomma dansgolvet med moster, biland själv, med äldre kvinnor. hahah. pa det 4e stället dansade jag mittt i & sa körde jag "snorklingen" hahahahahahah. otroligt men varken kusin eller moster skämdes sa dom. skrattde dock sa dom grät. jag med. men vad gör man inte för dom man älskar?
kom hem halv 5. hahah. lagom fulla var vi, iaf jag & moster sadär sa man vet vad man gör & sa. niiiice.  moster blev av med moblien, en (riktig) hora snodde den & jag & moster anklagde negrerna (eller förlat svartskallarna) douglas efter dom, men mobilen kom fram till slut.. det var huvudsaken. imorgon blir det shopping. & planering inför en hemlis. värsta projektet pa g!!!! det har varit en händelserik vecka det här!!!!


nu blir det film ; eva & adam.
godnatt... bini miss u & tänker pa dig.

/ sanera

Kommentarer
Postat av: biniiiiiiiiiiiii

sandra!!! du vet inte vad som har hänt!!!! GUD ALLTSÅ!! visst det är ingen big deal MEN FÖR MIG ÄR DET!!!!!!!!!!! hihihihihii..

Idag är jag faktiskt glad PÅ RIKTIGT!!!!!!

imorgon kommer du :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0