framsteg

glömde idag.

praktik 07.00.. kommer sakna alla där ju.. 
sen fikade sanera med bini .. och jag höll på att dö.. få snö rakt i huvudet på söder... jag höll på dö av skratt för jag skriker högt över hela söder . typ. sedan middag med susku, peppe, lucas & robin. nu - sova.
fan vilken tråkig blogg.. mohaha. ändå läser ni.

JAAAAAAAAAAAA. bini ska gå kvar i skolan med mig tills jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lovade pappa idag att gå kvar skolan.. så ..




"det du vet är vad som räknas. det du ser är vad som räknas. vad andra tycker ska aldrig röra dig."

/ sanera

Kommentarer
Postat av: Anonym

Något för dig:Klockan 15:00 på fredag ger fotbollskanalen.se dig chansen att chatta med förre Hammarbystjärna Björn Runström som numera gör smärre succé i Odense med bland annat två mål mot Nordsjälland i helgen.



2008-11-27 @ 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0